Hokage
Rangi E
Narakumi no Jutsu-Tworzy przed wybraną osobą iluzje jakiegoś strasznego zdarzenia, słabi psychicznie ludzie i ninja niskiej rangi mogą zostać sparaliżowani lub po prostu zemdleć na skutek tej techniki.
Koszt chakry: 500
Czas Nauki: 2 h
Oboro Bunshin no jutsu - Tworzymy ogromną ilość klonów które niwelują ataki i są niezniszczalne klony także nie zadają obrażeń można je wykorzystywać do zmęczenia przeciwnika.
Koszt chakry: 1000
Czas Nauki: 4 h
___________________________________
Rangi D
Kasumi Juusha no Jutsu - Odmiana Oboro Bunshin, dodatkowo klony mogą rzucać kunai,shuriken, i są do pokonania lecz nie do zniszczenia.
Koszt chakry: 2000
Czas Nauki: 5 h
Kori Shinchuu no Jutsu - Jest to iluzja która sprawia że przeciwnik jest przekonany iż zmierza prosto do celu, w rzeczywistości chodząć cały czas w koło.
Koszt chakry: 1500
Czas Nauki: 3 h
Nemuri - proste genjutsu dzięki któremu przeciwnik zapada w sen.Oczywiście głównym warunkiem jest kontakt fizyczny.
Koszt chakry: 500
Czas Nauki: 4 h
Magen: Kokoni Arazu - To Genjutsu odpowiada za zmianę otoczenia .
Koszt chakry: 800
Czas Nauki: 5 h
___________________________________
Rangi C
Kurama Himo Baindo - W okół przeciwnika pojawiają się strączki fasoli z których autor Jutsu wyłania się. Możemy kontrolować te rośliny np dusząc przeciwnika.
Koszt chakry: 5000
Czas Nauki: 40 h
Kyakubu Satsu - Nogi oponenta grzęzną w błocie co uniemożliwią mu jakikolwiek ruch.
Koszt chakry: 2000
Czas Nauki: 24h
Jigoku Gouka no Jutsu - Tworzymy iluzje kuli ognia osoby które doświadczają tej techniki uważają ogien za realny.
Koszt chakry: 3000
Czas Nauki: 40h
___________________________________
Rangi B
Jubaku Satsu - Użytkownik składa kilka pieczęci by po chwili zniknąć przeciwnikowi z oczu. Wykonawca niezauważony zbliża się do przeciwnika i gdy jest już wystarczająco blisko, z ziemi błyskawicznie wyrasta drzewo które oplątuje przeciwnika uniemożliwiając mu ruch.
Koszt chakry: 5000
Czas Nauki: 42 h
Raigen Raikouchuu - To genjutsu pozwala oślepić przeciwnika silnym jaskrawym światłem.
Koszt chakry: 4000
Czas Nauki: 60 h
Kakkou Shinmon no Jutsu - Technika stosowana zazwyczaj do uzyskiwania informacji
Koszt chakry: 200
Czas Nauki: 42h
___________________________________
Rangi A
Hana Tonsou - Jest to technika która pozwala uciec przed technikami które unieruchamiają nas w jednym miejscu zmieniając się w kwiatki.
Koszt chakry: 8000
Czas Nauki: 42 h
Hana Kahen - Technika ta pozwala zamienić nasze ciało w iluzję płatków kwiatów, które atakując przeciwnika sprawiają iż jego ciało zostaje żywcem "pożarte" przez płatki i samo zaczyna sie w owe płatki zmieniać.
Koszt chakry: 10.000
Czas Nauki: 24 h
Utakata - Genjutsu wypomina nam wszystkie nasze złe wspomnienia niepowodzeń a jako , że jest silnym genjutsu nasza druga połowa ciała odczuwa dokładnie cały ból.
Koszt chakry: 9000
Czas Nauki: 60 h
Kamina - Przeciwnik złapany w tą technikę najpierw zostanie pochłonięty przez całkowitą ciemność. Po chwili zostają mu przedstawione okropne obrazy które wyglądają jak tortury poprzednich ofiar tej techniki.
Koszt chakry: 15.000
Czas Nauki: 70 h
Kokuangyou no Jutsu - Dzięki tej technice zostajemy ogarnięci ciemnością i musimy opierać się na zmysłach słuchu i węchu .
Koszt chakry: 12.000
Czas Nauki: 80 h
Offline