Hokage
Rangi E
Bushin no jutsu - Prosta technika która pomaga nam zmylić wroga.Ninja wykonuje iluzje samego siebie.Iluzja może się poruszać lecz jest niezdolna do tworzenia jutsu.
Koszt chakry: 50x1 klon
Czas nauki: 1h
Kawarimi no jutsu - Technika bez której ninja nie wyszedł by z wielu walk bez szwanku.Możemy jej użyć w prosty sposób układamy pieczęcie i gdy zostaniemy zaatakowani możemy zamienić się ciałem z kawałkiem drewna/kamienia lub innym tego typu.
Koszt chakry: 400
Czas nauki: 1h
Henge no jutsu - Najprostsza technika w świecie ninja. Dzięki niej możemy zamienić się w kogoś lub w przedmiot pomaga to wtedy w elemencie zaskoczenia.
Koszt chakry: 800
Czas nauki: 1h
Kai - Technika anty genjutsu. Po wypowiedzeniu Kai możemy przełamać słabsze genjutsu.
Koszt chakry: 400
Czas nauki: 1h
Nawanuke no jutsu - Przydatna technika gdy zostajemy związani pozwala nam się z nich wyplątać
Koszt chakry: 200
Czas nauki: 1h
Kinobori no Waza - Kolejna niezbędna umiejętność ninja.Chodzenie po drzewach.Nasza przyczepność do drzewa zostaję zwiększona.
Koszt chakry: 100/z czasem pasywna
Czas nauki: 0,5h
Suimen Hokou no Waza - Podobna technika co Kinobori no Waza lecz pozwala nam na chodzenie bieganie skakanie po wodzie.
Koszt chakry: 200/z czasem pasywna
Czas nauki: 0,5h
___________________________________
Rangi D
Shunshin no jutsu - Technika pozwalająca na szybkie przemieszczanie się po danym terenie.Można to nazwać "teleportacją".Techniką możemy się przenieść tylko o 50m do przodu.
Koszt chakry: 700
Czas nauki: 4h
Suienzou no jutsu - Technika pułapka służąca do oplątania przeciwnika.Głównie działa na mniejsze obiekty. Shinobi pokazuje dwoma palcami jakieś miejsce, z którego wystrzeliwują linki i oplątują cel.
Koszt chakry: 1000
Czas nauki: 3h
Kage Shuriken no jutsu - Polega na schowaniu 1 shurikena w cieniu drugiego bardzo przydatna technika podczas walki.
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 3h
Oiroke no jutsu - Jedna z dziwniejszych technik w świecie ninja po wykonaniu użytkownik zamienia się w gołą kobietę .
Koszt chakry: 1500
Czas nauki: 2h
Soushuriken no jutsu - Shinobi łączy shurikeny linkami/żyłkami dzięki czemu może nimi sterować w trakcie lotu.
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 2,5h
Kirigakure no Jutsu - Użytkownik wytwarza potężną mgłę która pokrywa cały teren.
Koszt chakry: 1000
Czas nauki: 4h
Utsusemi no Jutsu - Dzięki tej technice możemy wyemitować swój głos gdziekolwiek chcemy.Jutsu trudne do wykrycia a rewelacyjne jeśli chodzi o zaskoczenie.
Koszt chakry: 2500
Czas nauki: 3,5h
__________________________________
Rangi C
Kekkai Houjin - Zaawansowana pułapka ninjutsu . Gdy ktoś się wedrze w krąg wszystkie notki automatycznie wybuchają.
Koszt chakry: 3000
Czas nauki: 16 h
Harem no jutsu - Urozmaicenie techniki Oiroke no jutsu poprzez dodanie klonów które zamieniają się w gołe panie .
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 12 h
Doku Kiri - Wypuszczamy z ust ogromne ilości fioletowego trującego dymu który może nas zdezorientować jak i sparaliżować
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 24 h
Jouro Senbon - Technika niezbędna gdy posiadamy parasolke.Wypuszczamy parasol w niebo który wykonuję szybkie obroty przy czym rozprzestrzenia ogromne ilości senbonów.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 8 h
Kawara Shuriken - Możemy wykorzystywać elementy otoczenia by przekształciły się w shuriken dachówki,kamienie,patyki itp..
Koszt chakry: 5500
Czas nauki: 42 h
Konbi Henge no jutsu - Technika Henge no jutsu dla użytkownika i summona .
Koszt chakry: 10.000
Czas nauki: 4h
Shihouhappou Shurike - Natarcie shurikenów wykorzystujemy do tego ogromną ilość Kage bunshin no jutsu które wszystkie w jednym momencie rzucają shurikenamy w oponenta.
Koszt chakry: 15.000
Czas nauki: 30 h
Sanzengarasu no jutsu - Technika dzięki której możemy przyzwać kruki do walki.
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 24 h
Karasu Bunshin no jutsu - Tworzymy klony które po zaatakowaniu rozpadają się na duże ilości kruków
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 56 h
Kuchiyose no jutsu - Dzięki tej technice możemy przywołać Summona lecz wpierw musimy podpisać z nim pakt.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 32 h
Shikomishindan - Gdy skupimy chakre w ustach formuję się Senbon który zadaje takie same obrażenia jak normalny senbon.
Koszt chakry: 1000 za jednego senbona
Czas nauki: 19 h
Senei Jashu - Technika dzięki której możemy z rękawa od 3 do 6 węży które posiadają jad.
Koszt chakry: 2000 za jednego węża
Czas nauki: 28 h
Wymagania :pakt z wężami
Kage Bunshin No Jutsu - Jedna z lepszych technik w arsenale ninja pozwala wykonać doskonałego klona samego siebie który może używać jutsu i nie jest iluzją .
Gyorai Shin-Prosta technika o sporej mocy rażenia. Shinobi wysypuje na ziemie znaczną ilość igieł, które chowają się pod poziom gruntu. Gdy przeciwnik wjedzie na nie, Shinobi dzięki kontroli chakry wpływa na te znajdujące się pod jego stopami wychodzą z ziemi raniąc i unieruchamiając jego nogi, po czym ponownie wpływa na resztę senbonów które wystrzeliwują do nieruchomego już celu dość mocno go raniąc. .
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 15 h
Hikarakuyou - Technika w trakcie której użytkownik jest w stanie zmienić kwiatki w shurikeny. Justu jakże banalne w opisie, a jak trudne do ominięcia w praktyce gdy zmierza ku przeciwnikowi chmara "tnących kwiatów".
Koszt chakry: 2500
Czas nauki: 17h
Kumoshin no jutsu - Technika teleportacji nawet dla kilku osób, jednak ich ilość jest zależna od wagi i wzrostu, a najdalszy obszar w którym można się dzięki niej teleportować to granica mniej więcej 50 metrów. Technika nie jest natychmiastowa i wymaga pieczęci..
Koszt chakry: 1500
Czas nauki: 14h
Gamayudan (wymagane: pakt z żabami) - Użytkownik tej techniki zmienia chakrę przygotowaną wewnątrz swojego ciała w olej, a następnie wypluwa duże jego ilości. Jeżeli olej dosięgnie przeciwnika, to oblepia go całego i uniemożliwia mu poruszanie się. Użycie technik żywiołu ognia, po zastosowaniu tej techniki powoduje, że cel natychmiast staje w płomieniach. Technikę Katon można zastąpić, także notką wybuchową
Koszt chakry: 2300
Czas nauki: 17h
Kaeru Kaeru no jutsu (wymagane: pakt z żabami) - Jutsu polega na wywołaniu lęku lub strachu u kompanów przeciwnika. Po dotknięciu palcem czoła jednego z przeciwników "zamieniamy" go w żabę. Jeżeli przeciwnicy są miękcy "wyśpiewają" nam dane informacje. Jeżeli zaś są twardzi, oleją ich kompana (Patrz na Dosu, Zaku)
Koszt chakry: 2000
Czas nauki: 16h
___________________________________
Rangi B
Gama Daira Kage Ayatsuri no jutsu- Dzięki tej technice możemy przejąć umysł przeciwnika i ukryć się w jego cieniu .
Koszt chakry: 10.000
Czas nauki:18 h
Gyaku Kuchiyose no jutsu - Technika odwrotnego przywołania która pozwala summonowi przyzwać osobę która ma z nim pakt.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 24 h
Rashoumon- Gdy zanosi się na potężny atak użytkownik przywołuję bramę i chowa się za nią.
Koszt chakry: 15.000
Czas nauki: 82 h
Shishi Enjin - Do tej techniki potrzebna jest współpraca 4 innych ninja dzięki którym wytworzy się ogromna bariera.
Czas nauki: 56 h
Sen'ei Tajashu - Ulepszona technika dzięki której możemy wypuścić 10-20 węży także zawierają jad.
Koszt chakry: 2500 za 1 węża
Czas nauki: 50 h
Wymagania: pakt z wężami
Chakra Kyūin Jutsu - Technika pozwalająca na wyssanie chakry przeciwnika.Warunkiem jest kontakt fizyczny.
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 42 h
Rasengan -Zaawansowane jutsu które wymaga kontroli chakry jak i kształtu . Tworzy mały wir w ręce mało kto może się jej przeciwstawić.
Koszt chakry: 10.000
Czas nauki: 52 h
Oodama Rasengan - Ulepszona wersja zwykłego Rasengana. Różni się od niego tylko większą ilością wkładanej w technikę chakry oraz zwiększoną prędkością rotacyjną.
Koszt chakry: 20.000
Czas nauki: 42 h
h
Chakra no Gaihi-Technika wymagająca sporych zasobów chakry, zarówno defensywa i ofensywna. Kumulujemy sporą ilość chakry, która rozkłada się na całej powierzchni naszego ciała, przez co wzrasta nasza defensywa. Po dezaktywowaniu techniki rozchodzi się od nas fala uderzeniowa, to akurat część ofensywa.
Koszt chakry: 13000
Czas nauki: 22 h
Hari Jizou- Technika polega na zmienieniu swoich włosów za pomocą chakry,aby zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Przy okazji włosy znacznie się wydłużają, przynajmniej na tyle by zakryć całe nasze ciało. Zdecydowanie defensywne jutsu.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 21 h
Ranji Shigumi no jutsu- Technika polega na wydłużeniu swoich włosów, po czym zaatakowaniu nimi przeciwnika. Gdy użytkownik złapie ofiarę we włosy, tworzą się kolce, przebijają one złapanego. Można powiedzieć, że jest to ulepszona wersja Hari Jizou .
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 23 h
Hari Jigoku- Technika stosowana przez Jirayie. Użytkownik wystrzeliwuje swoje włosy jak senbony. Słabsza wersja Senpou: Kebari Senbon. Wadą techniki jest mniejsza prędkość niż w przypadku jej mocniejszej siostry więc najpierw ważne jest unieruchomienie przeciwnika przed użyciem jutsu.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 22 h
Jintai Kuchiyose(Wymagania: mały zwój, trzeba go rozłożyć na ziemi, wykonać pieczęci po czym przyłożyć rękę do zwoju).
- Przydatna, nietrudna technika. Shinobi używający techniki jest w stanie sprowadzić do siebie objętą kontraktem osobę. W chwili zakończenia sekwencji pieczęci, osoba przywoływana odczuwa coś na wzór impulsu mentalnego, który powiadamia ją o tym, iż jest wzywana. Sprowadzana osoba może odmówić przeniesienia, co sprawia, iż Ninja ją wzywający nie ponosi żadnych kosztów Chakry. Raz przywołany osobnik nie może być z powrotem odesłany.
Koszt chakry: 4000
Czas nauki: 22 h
Kuchiyose: Tsuiga no jutsu(wymagane: pakt z psami)
- Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne ze względu na swój węch, kiedy wzrok zawodzi.
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 23 h
Hien- Technika polega na przelaniu chakry elementarnej do broni, przez co zyskuje ona dodatkowe właściwości:
Fuuton: Najlepsza z możliwości, chakra która wiruje więc zaostrza broń oraz ją przedłuża, lecz tego nie widać oraz przy rzucie jest zdolne przebić drzewo czy skałę.
Raiton: Powoduje wdrożenie elektryczności w broń, przez co staje się ona ostrzejsza.
Katon: Broń zyskuje dodatkowe stopnie 'C, przez co każdy kontakt z nią powoduje spore poparzenia.
Doton: Broń otrzymuje właściwości utwardzające ją, co powoduje, że atak zwykłym kunaiem kończy się jak atak kamieniem (większa siła i twardość)
Suiton: Ostrze wydłuża się o kilkanaście centymetrów dzięki wirującej wodzie na nim. Zadaje dodatkowe obrażenia, a siłą jest w stanie przebić nawet drzewo.
Koszt chakry: 3000
Czas nauki: 20 h
Ukojizai no jutsu- Wspaniałe jutsu, które za pomocą chakry użytkownika tworzy chmury deszczowe, a następnie sam deszcz. Jego rozmiar zależy jedynie od kontroli i zasobów chakry jego twórcy. Dzięki niemu jutsu można wyczuć każdą osobę w wiosce, która nie jest jej mieszkańcem i wyróżnia się chakrą. Użytkownik wie o tym pierwszy. Same opady ustają dopiero na znak użytkownika, kiedy sobie tego zażyczy. Dzięki temu może on kontrolować poczynania w wiosce, gdy wyjdzie po za nią.
Koszt chakry: 5000
Czas nauki: 24 h
Yoko Rasengan(wymagane: Rasengan, Bijuu)
- Jinchuuriki tworzy Rasengana a następnie używa powłoki, którą daje mu bijuu i dodaje z niej chakrę do Rasengana. O wiele silniejsze jutsu od zwykłego Rasengana.
Koszt chakry: 12000
Czas nauki:25 h
___________________________________
Rangi A
Edo Tensei- Potężna technika dzięki której możemy ożywić 3 zmarłe ciała by pomagały nam w walce
Koszt chakry: - 50.000
Czas nauki: 1 tydzień
Tatsumaki Rasengan - Wyższa forma Oodama rasengan.Wyjątkiem jest to , że do tego rasengana możemy dodać chakre CS/Biju
Koszt chakry: 20.000
Czas nauki: 42 h
Rasen Chō Tarengan - Po użyciu techniki Tajū Kage Bunshin no Jutsu, użytkownik wraz z klonami szarżuje na przeciwnika bombardując go ogromną ilością Rasengan'ów.
Koszt chakry: - 40.000
Wymagania - Kage Bunshin no Jutsu
Czas nauki: 60 h
Sanjuu Rashoumon - Ulepszona wersja Rashoumon tym razem zamiast 1 potężnej bramy pojawiają się 3 które mogą zatrzymać każdy atak nawet bijuu.
Koszt chakry: 50.000
Czas nauki: 66 h
Shuriken Kage Bunshin no jutsu -Technika pozwalająca na zwiększenie ilości rzuconych shuriken, poprzez złożenie pieczęci tygrysa te zaczną się mnożyć, dzięki niej można sporo zaoszczędzić na shurikenach.
Koszt chakry: 10.000
Czas nauki: 42 h
Meisai Gakure no jutsu - Technika dzięki której możemy zlać się z otoczeniem. Technika rewelacyjnie nadaję się do ataków z zaskoczenia.
Koszt chakry: 15.000
Czas nauki: 24 h
Kekkai: Tengai Houjin - Użytkownik wytwarza pole które może wykryć każdą istotę jeśli owa przekroczy barierę.
Koszt chakry: 20.000
Czas nauki: 80 h
Bakuretsu Kage Bunshin no jutsu - Technika polega na stworzeniu klona Kage bunshin no jutsu który może wybuchnąć.
Koszt chakry: 15.000
Czas nauki: 42 h
Koszt chakry: Technika polegająca na kompletnej teleportacji po zostawieniu specjalnego znaku na danym przedmiocie,osobie ,terenie.
Koszt chakry - 10.000
Czas nauki: 80 h
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu - Ulepszona wersja Kage Bunshin no jutsu tym razem pozwala nam tworzyć więcej klonów.
Koszt chakry: 2000 za 1 klona
Czas nauki: 66 h
Genryuu Kyuu Fuujin - Technika z której korzysta lider akatsuki pomaga mu w pieczętowaniu bijuu
Koszt chakry: 40.000
Wymagania - Lider akatsuki
Czas nauki: 1 tydzień
Hyakkasaihou- Ostateczna wariacja technik kwiatów. Po ścięciu dużej ilości kwiatów wznoszą się one do góry i spadają jako bomby w dany obszar.
Koszt chakry: 10000
Czas nauki: 75h
Ninpo: Gamaguchi Shibari- (wymagane: pakt z żabami)
Ta technika wymaga pakty z żabami, dzięki niej wnętrze budynku czyli ściany, sufit i podłoga zamieniają się w żołądek żaby. ściany po uszkodzeniu regenerują się, a dodatkowo można je dowolnie kontrolować.
Koszt chakry: 11000
Czas nauki: 45h
Offline