Hokage
Ranga E
Gouken - Możemy zadawać prostę i szybkie sekwencje taijutsu
Czas Nauki: 2 h
Dynamic Entry -Dynamiczne wejście ninja do danej akcji uderzenie szybkie może powalić przeciwnika.
Czas Nauki: 2 h
Konoha Raiken - Wykonujący wyskakuje wysoko do góry, spadając nadaje swojemu ciału rotacji.
Czas Nauki: 3 h
Konoha Reppuu - Ninja podcina stopy przeciwnika wysunięte najbliżej niego. Wtedy druga osoba upada na ziemie i technikę wykańcza się wprawieniem wroga w ruch
Czas Nauki: 2,5 h
Konoha Senpuu - Szybka technika ninja wykonujemy obrót i uderzamy z całą siłą w przeciwnika.
Czas Nauki: 3,5 h
___________________________________
Ranga D
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi - Użytkownik tworzy parę klonów które spadają na przeciwnika z wielką prędkością
Czas Nauki: 6 h
Bunshin: Taiatari - Wystrzelenie klona jak torpedą w przeciwnika można tym wyrządzić ogromne szkody
Czas Nauki: 3 h
Kage Buyou - Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.
Czas Nauki: 4 h
Shishi Rendan - Kombinacja ciosów taijutsu które mogą wyrządzić ogromną szkode.
Czas Nauki: 8 h
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan - Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Czas Nauki: 8 h
___________________________________
Ranga C
Konoha Daisenkou - Potężny kopniak w okolicach głowy dodatkowo atakowi towarzyszy błysk który oślepia przeciwnika.
Czas Nauki:24 h
Konoha Daisenpuu - Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Ninja wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą różnicą, że kopnięć jest trzy.
Czas Nauki: 42 h
Ushiro Hi-Ru - Ninja staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika.
Czas Nauki: 44 h
Hayabusa Otoshi - Umiejętność pozwalająca na rotacyjny upadek przeciwnika na dół
Czas Nauki: 24 h
___________________________________
Ranga B
Oukashou - Dzięki temu Taijutsu możemy wbić wroga w ziemie z potężnym impetem .
Czas Nauki: 42 h
Konoha Gourki Senpuu - Technika podczas, której to Ninja obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.
Czas Nauki: 62 h
Seishun furu pawaa - Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością.
Czas Nauki: 62 h
Erubou - Uderzamy w przeciwnika z łokcia, atak jest naprawdę szybki tylko ktoś z sharinganem może go zniwelować.
Czas Nauki: 70 h
Raigyaku Suihei - Wykonanie potężnego zamachu w oponenta
Czas Nauki: 80 h
Rariatto-Potężny atak w klatkę piersiową przeciwnika atak jest niezauważalny i bardzo bolesny .
Czas Nauki: 90 h
___________________________________
Ranga A
Girochin Doroppu- Użytkownik wbija swojego przeciwnika w ziemie, następnie wyskakuje w powietrze po czym spadając na przeciwnika zadaje mu cios nogą.
Czas Nauki: 80 h
Raiga Bomb-Technika polega na podniesieniu przeciwnika w górę po czym ciśnięciu nim w ziemię pod sobą. Efekt jest imponujący. Przeciwnik wbija się w ziemię z potężną siłą po uderzeniu tworzy się wielki krater
Czas Nauki: 86 h
Tsuuten Kyaku - Atak z wyskoku trafienie bezpośrednie może wywołać połamanie kości w miejscu trafienia wytwarza się krater.
Czas Nauki: 66 h
Raigou Senjusatsu- Składamy pieczęcie i wytwarzamy aurę dookoła naszego ciała co przypomina bożka buddę, gdy tylko aura zniknie można atakować ogromną ilością mistycznych pieści, z dużą szybkością i siła.
Koszt chakry: 20000
Czas Nauki: 1 tydzień
Offline